بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

سرمربی رعد پدافند: هیات بسکتبال خراسان رضوی هیچ حمایتی نداشته است

  • کد خبر: ۱۹۲۷۰۷
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
سرمربی رعد پدافند: هیات بسکتبال خراسان رضوی هیچ حمایتی نداشته است
سرمربی رعد پدافند مشهد گفت: هیات بسکتبال خراسان رضوی حتی برای مسابقات خود اسکوربورد سالن خانه بسکتبال را تعمیر نکرده است.

جمال صیفی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص دیدار آتی تیمش در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال با فولاد هرمزگان گفت: چهار تا پنج نفر از بازیکنان این تیم در سال‌های گذشته شاگردان خودم بوده‌اند. بودجه این تیم نیز ۴ تا ۵ برابر بودجه رعد پدافند است، اما با آنالیزی که از فولاد داشته‌ایم نقاط ضعف و قوت فولاد را بررسی کرده‌ایم تا بتوانیم با حضور پرشور تماشاگران خود این تیم را شکست دهیم.

وی در خصوص شرایط تیمش افزود: تیم شرایط خوبی دارد. متاسفانه سفر تیم با اتوبوس به رفسنجان باعث شد شیرازه تیم از هم بپاشد. تقریبا تمام سفر‌های ما با اتوبوس انجام می‌شود. فقط سفرمان به اصفهان با پرواز انجام شد که مقابل ذوب آهن نیز عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم.

سرمربی رعد پدافند مشهد تصریح کرد: هفته‌ای یک یا دو بازی برای تیم‌ها و سفر تیم با اتوبوس نمی‌تواند آینده خوبی برای بازیکن داشته باشد. مشهد نیز نسبت به سایر شهر‌ها فاصله بیشتری دارد. در بسکتبال بازیکنان حرفه‌ای را نمی‌توان ۱۵ تا ۱۶ ساعت با اتوبوس جابجا کرد و از آنان توقع عملکرد خوبی داشت.

وی ادامه داد: لیگ برتر ۱۶ تیم بود که به ۱۲ تیم کاهش پیدا کرده است. تمام تیم‌ها بازیکنان خوب را جذب کرده و هر تیم نیز ۲ بازیکن خارجی جذب کرده است که شرایط را برای تیم‌هایی که از بازیکنان جوان استفاده می‌کنند سخت کرده است.

بودجه‌ای برای سفر‌های پروازی نداریم

صیفی ادامه داد: بودجه رعد پدافند مشخص است. بیشتر سفر‌های ما به مرکز کشور با اتوبوس و قطار است. بودجه آنچنانی نداریم که سفر‌های خود را با پرواز انجام دهیم. حتی آنقدر بودجه نداریم که اگر پرواز برایمان فراهم نشد بخواهیم یک یا دو شب در هتل بمانیم و روز بعدش با پرواز به مشهد بازگردیم. بودجه‌ای نداریم که بتوانیم از پرواز برای سفر‌های خود استفاده کنیم.

وی یادآور شد: سالن خانه بسکتبال هزینه‌هایی داشته که مجبور شدیم آن را هم ما پرداخت کنیم. اسکوربود و دستگاه شماره انداز ۲۴ ثانیه سالن مشکل داشته که هزینه زیادی برای تعمیرات آن صرف کردیم. اگر این مشکلات سالن را برطرف نمی‌کردیم فدراسیون اجازه برگزاری بازی‌های ما را در سالن خانه بسکتبال مشهد نمی‌داد.

سرمربی رعد پدافند مشهد خاطرنشان کرد: هزینه‌های تعمیرات سالن از محل بودجه رعد پدافند پرداخت شده است که بودجه می‌توانست برای پرواز تیم هزینه شود. عنوان مثال اگر می‌خواستیم یک بازیکن کمکی برای تیم جذب کنیم دیگر بودجه‌ای برای جذب آن نداریم.

وی در خصوص حمایت هیات بسکتبال خراسان رضوی از رعد پدافند افزود: هیات بسکتبال خراسان رضوی هیچ اقدامی نکرده است. حتی هیات بسکتبال برای مسابقات خود اسکوربورد سالن خود را تعمیر نکرده است. ما مجبور شدیم یک نیرو از تهران بیاوریم تا این دستگاه‌ها را برای ما تعمیر کند. گویا تعمیر این دستگاه‌ها برای هیچکس اهمیتی نداشته است. خیلی از شهر‌ها خانه بسکتبال ندارند و از سالن‌های چند منظوره برای بازی‌های خود استفاده می‌کنند، اما وقتی مشهد خانه بسکتبال دارد باید دستگاه‌های آن درست کار کند تا بتوان از سالن استفاده کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->